HVAD MAN IKKE SKAL UNDGÅ I APP MARKETING

7 Sep 2017
APP MARKETING

Når først et mobilt app-koncept er færdiggjort, kommer den næste store ting i din appudviklingsprocessen, som bestemt skal vælges med et rigtigt mobilappudviklingsselskab, hvilket er vigtigt for succesen med din mobilapp, men det anden faktum, som er lige så vigtigt for din app business er app marketing. Mange marketingfolk forsøger at vaske væk denne fakta med deres egnegrunde, for eksempel at en mobil app er tilstrækkelig til dens succes, men faktisk er det en alvorlig fejl, der skal undgås, og app marketing skal integreres fra det allerførste stadie af app udviklingsprocessen. Efter at have hørt begrebet app marketing, ringer mange klokker i vores sind og tænker på det er et meget kedeligt og sløvt job, som er det perfekte eksempel på kedsomhed, men i sidste ende er app marketing det mest vigtige job og kan skabe fordele fra en stor aftale. Der er et stort antal aspekter, du bør overveje omhyggeligt, så din mobilapp marketing kan være fejlfri. Nedenfor har vi lavet nogle af de vigtigste fejl, der skal undgås i app marketing, lad os se nærmere på dette.

  • Marketing behøver ikke research.

Det er den mest hjerteskærende kendsgerning, jeg hører fra marketingfolk, når de fortæller, at jeg ikke har brug for research til at udføre app marketing, da det kun kræver forståelsen, men ikke forskningen. Dette erfascinerende at høre, men uden research kan forståelsen ikke nås, og begge disse aspekter virker som fod i hose. Mangler du en af dem, betyder at du ikke får et godt fodfæste om dette aspekt, og du vil sandsynligvis savne en større del i markedsføringsafsnittet. En succesfuld mobilapp er resultatet af forskning og data, med forskningen får du at vide, hvad dine brugere vil have, og hvordan de foretrækker at modtage oplysningerne. Det hjælper dig med at forstå ulemperne ved din eksisterende plan og måder at overvinde det på. Så ved at investere i research, lærer du mere om dine målrettede brugere og hvordan man får en fordel over dine konkurrenter.

  • Ignorerer de sociale mediekanaler

App marketing kan gøres på mange måder, og den bedste måde at opnå succes er gennem de sociale medier kanaler. Det er en forvirring, der drejer sig om app markedsførere, at kun den betalte markedsføring fungerer til fordel for app succes, men hvad de ikke fortæller, at sociale medier kanaler i.e.; Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube for at nævne nogle få, har den enorme brugergruppe, og disse kanaler er tilgængelige på den globale platform. Så hvis du vil promovere din mobilapp på disse portaler, vil din mobilapp uden tvivl få øjeblikkelig succes. Du kan frigive app teasers, app screenshots og app udvikling billeder, dette ville skabe forvirring på markedet meget før din mobil app er frigivet.

  • Undvige Content Marketing

Dette kan lyde underligt for nogle af jer, men faktisk er indholdet alt afgørende og det vil det altid forblive med app marketing strategi. Indholdet, du skriver til din mobilapp i form af blog / artikel / pressemeddelelse / PPT / Info grafik, giver opmærksomhed på dine potentielle og målrettede brugere, og dette skriftmateriale vil på ingen tid hjælper din mobilapp til at få succes. Der er ingen regel om, at denne type markedsføring skal igangsættes efter lanceringen af mobilappen, men du kan også starte den igangværende proces med mobilappudvikling, hvor du kan skrive om appen og dens funktionalitet gennem blog og artikler. Det eneste du skal huske på er, at hvert indhold skal skildre, at denne mobilapp skal være nyttig for brugerne, og hvordan det vil hjælpe dem.

  • Kassere App anmeldelser

Mobilappen er kun en kilde, hvorigennem dine brugere kommunikerer med dig og deler deres bekymringer og positive bemærkninger om dine tjenester. Som en marketingmedarbejder, hvis du føler, at du får nok af app-anmeldelser, vil det virkelig hjælpe dig med at spare i app-udviklingsbranchen, så er du helt forkert i den tankegang. Da du giver et svar på en negativ eller positiv kommentar, skaber du pludselig en bånd med dine kunder og de føler sig i forbindelse med dig, og det giver dem en personlig effekt. Selvom din anmeldelse er negativ, behøver du ikke at skynde dig for at undgå det, men giver hurtigere svar til dine brugere og derved løse deres problemer. Denne strategi er en deal-breaker-teknik til app marketing, som hjælper dine brugere med at konverteres til loyale kunder.

Sammen med de ovennævnte markedsføringsstrategier er der endnu et punkt og det er det vigtigste punkt, der alene er ansvarlig for din mobilapps succesfulde fremtid, og det er den del at vælge det rigtige mobilappudviklingsselskab, der opfylder dine forretningsbehov. Vi forstår, alt det voksende kaos af mobilappudviklingsselskaber er en hård opgave at få et perfekt mobilappudviklingsselskab til dit app-koncept. Vi har bragt lavet din research til et af de førende navne i mobiludviklingsområdet, det vil sige Fifium, som har alle mulige elementer til at gøre din mobilapp succesfuld. Fifium er årsagen til den succesrige forretningsudvidelse af mange etablerede mærker og startups over hele kloden. Få din mobilapp specielt udformet i hænderne på tekniske eksperter fra Fifium, ville være en dejlig oplevelse for din virksomhedsvækst. Du kan lære mere om Fifium på http://www.fifium.com/dk/, og du kan også komme i kontakt med Fifium-teamet for at tale om dit koncept yderligere for at bringe det til virkelighed. Samtalen vil hjælpe dig med at få et bedre indblik i din app krav.

You can reach Fifium at:

Email – contact@fifium.com

Contact No – +45 50 89 89 89

Skype id- christoffermartini