Fordele som Apps giver til Hotelbranchen

24 Oct 2017
mobile apps

Når vi vågner om morgenen, er det første vi gør, at kigge efter vores mobiltelefoner, og tjekke efter de nyeste opdateringer eller kigge på vores Facebook eller enhver anden apps. Med så mange apps, der er tilgængelige i appbutikkerne, ændres vores valg og præferencer ligesom vi ændrer vores tøj. Dette er resultatet af den udviklende teknologi. Derfor er hotelgæster forpligtet til at håndtere de hurtige realiteter i dagens verden og holde trit med de ændrede præferencer hos deres gæster. Dette kan nemt gøres ved hjælp af en app. Ved at udnytte fordelene ved mobile apps kan virksomhederne også få en fordel i forhold til konkurrencen. Hotel industrien har gennemgået en bemærkelsesværdig omdannelse ved at brugeapps. Selv de veletablerede hotelmærker er villig til at udvikle en app.

At være en del af hotelbranchen skal du være opmærksom på det overskridende konkurrenceniveau, og appen kan være nøglen til at låse op for døren til succes i denne hårde branche. Gæsterneer i en mobilforbedret verden, derfor er det hensigtsmæssigt at investere i en app til hotelbooking vigtig for hotelvirksomhederne. Flere og flere mennesker i dag søger og booker deres hoteller ved hjælp af deres smartphones. Fra et markedsmæssigt synspunkt, uanset størrelsen på dit hotel, antallet af værelser, du har og endda din stjerneklassifikation, bør du sætte pris på og vedtage den nye teknologi som hotelmarkedsfører, og det vil hjælpe dig med at generere indtægter, og tilføj brugervenlighed til dine gæster. Der er et klart bevis for, at hotelbranchen bruger apps, men stadig er nogle af virksomhederne forvirrede med hensyn til app udvikling. For at fjerne denne forvirring er her et par af de fordele, som appen giver til hotelvirksomheden.

  • Forbedrer kundens bookingoplevelse

Forestil dig Mr. X, en forretningsmand er på forretningsrejse. For at holde styr på hans ophold tager han sin smartphone op, åbner sin yndlingshotel-app og med et par fingertryk tjekker han ind på hans hotel. Inden for få sekunder modtager han en meddelelse om, at hans værelse er klar. Så snart han kommer ind på hotellet, modtager han en velkomstmeddelelse med hans reservationsoplysninger og værelsesnummer. Han kigger på modtagelsen og leder direkte til sit værelse og låser den op med sin smartphone. Senere, når han er færdig med sit arbejde, checker han ud og betaler det nødvendige beløb online. Det er meget nemt og bekvemt, i modsætning til før, hvor kunderne måtte vente i kø for at udfylde formularerne vedrørende detaljerne i deres planlagte ophold, nu er den komplette proces med check-in og check-out blevet omdannet med exceptionel teknologi -orienteret kundeservice. Med hjælp fra appen, kan alt gøres inden for et par klik på mobilskærmen, hvilket sparer meget tid.

  • Effektiv markedsføringskanal

Marketing er et aspekt, der er blevet en nødvendighed for at konkurrere i hotelbranchen. De offline marketing strategier er simpelthen spild af penge, tid såvel som indsats. Hotellets brochurer, som er en metode for at promovere hotellet, bliver ikke brugt I dette højteknologiske samfund hvor hvert eneste sekund er værdifuldt. Derfor skal du oprette og vedligeholde brandbevidstheden for dit hotel, der vil hjælpe i din promovering, og kan gøres ved blot at skifte til mobil app marketing. Tiden er kommet til at få en app udviklet til din virksomhed, da der er meget lille margin for fejl.

  • Sprogoptagelsesfaciliteten

Det er ikke hver gang du kun skal betjene de nationale turister, du skal til tider også servicere de internationale turister. De fleste af de rejsende står overfor sprogproblemet, når de rejser i udlandet. For at løse dette problem kan du indarbejde sprogoptagelsesfaciliteten, som vil hjælpe gæsterne med at få alle de værdifulde oplysninger på deres modersmål. På denne måde kan du også servicere de internationale kunder, og det vil også medføre en positiv indvirkning på publikum, og det vil også øge trafikken til din app.

  • Kundeanmeldelser og feedback

For en virksomhed er det i sidste ende ekstremt vigtigt at få kundernes anmeldelser og at vide, om de er tilfredse med tjenesterne og ophold på hotellet eller ej. Analysere feedbacks og tage nødvendige tiltag vedrørende ulemperne vil helt sikkert hjælpe virksomhederne til at trives. På baggrund af disse tilbagemeldinger kan du også vide, hvor godt din hotelvirksomhed vil klare sig i fremtiden.

I takt med det faktum, at hotelbranchen udgør nye udfordringer for virksomhedsejere, vil appen tilbyde det bedste alternativ for at forbinde med turisterne, der bor på hotellet og endda med de i forvejen gæster. Der er mange fordele, der kommer af apps til hotelbranchen, og uden at spilde din dyrebare tid, bør du skifte til app udvikling og nyd fordelene.

Hvis du er på udkig efter en app til din hotel service, kan FIFIUM- app udvikling hjælpe dig med at få den bedste app-løsning, der opfylder dine forretningsbehov. Hos FIFIUM leverer vi hotellets apps, ligeså vel som vi tilbyder en innovativ tilgang til hotelmarkedsføringen, der har til formål at øge kundeloyaliteten, forbedre kundeoplevelsen og øge salget. Vores team består af erfarne og talentfulde udviklere som vil forstå din ide og får det til at se smukt og smart. For flere informationeromkring dette kan du kontakte os, og få en forretning med de bedste app løsninger.

Du kan kontakte Fifium på:

Email - contact@fifium.com

Kontakt nr. +45 50 89 89 89

Skype id-christoffermartini