Vinder app marketing myter

28 Mar 2018
Vinder app marketing myter

Appudvikling er ikke en engangs affære, der er designet og udviklet og derefter lagt på hylden for, hvis du vil have din app til at blive bemærket og accepteret af målgruppen, så skal du holde et vågnet øje med de kraftfulde sæt af strategier, der I sidste ende vil påvirke din app i markedsføringsøjemed.

App marketing er den måde, du markedsfører din app på globalt plan, så det kan nås og få adgang til en målrettet målgruppe, der er indstillet effektivt. Faktisk adskiller app marketing sig for et forretningsdomæne til et andet og afhænger af de andre forskellige faktorer, men ligesom enhver strategi har myterne cirkuleret rundt på markedet, det samme sker med app marketing også.

App udvikling sprocessen når en ny højde omkring succesparameterne, når de relevante app markedsføringsstrategier integreres i den, for at gøre det meget populært. På den anden side findes der også myter omkring denne ellers succesfulde udviklings metode benyttes. Disse myter har en negativ effekt på den fulde blomstrende app proces.

Vi ved, at der er mange app marketing strategier, men hertil findes der også eksisterende myter omkring selvsamme strategier. Disse myter bliver forfulgt af de rigtige app markedting strategier for at ødelægge dem. Med dette indlæg vil jeg gerne rette din opmærksomhed mod disse app marketing myter, som skal udryddes, for at opleve den rene app succes ... lad os undersøge yderligere i nedenstående afsnit ...

Sociale medier er kun for unge?

Den mest foruroligende myte, jeg har høret er, at sociale medier er et aldersspecifik medie, hvor kun en bestemt gruppe af unge elsker at tilbringe tid, så man skal kun fremme de apps, der passer til denne aldersgruppe.

Men det er helt forkert og er slet ikke en kendsgerning. Sociale medier er ikke designet til en bestemt aldersgruppe, men sociale medier er brugbart for alle aldersgrupper. Uanset dit app domæne kan du markedsføre din app på sociale medier med nogle relevante indholds marketing strategier, for at hjælpe at blive bemærket.

Analyser er ikke obligatorisk?

Når du planlægger at markedsføre din app, skal du forstå, hvilken funktion eller funktionalitet passer bedst til din app, og hvad der kan gøres for at gøre det mere vellykket.

Hvordan man får fat i sådan information? Her kan man bruge dør til dør undersøgelse, onlineundersøgelse ... uheldigvis er disse metoder en smule for gammeldags, og du kan ikke stole på disse for at få det bedste resultat ... så hvad ...

Svaret er, at du skal have appanalyseværktøjerne, som hjælper dig med at forstå, hvad dine brugere vil have fra din app, hvilke ændringer skal der anbringes i appen og vigtigst af alt, hvordan man kan slå konkurrencens fejl.

Så du er nødt til at tilpasse analyseværktøjerne og skal integrere dem i din mobilapps markedsføringsproces for at kunne opfylde dine brugeres krav uden problemer.

Blogs - Hvem har brug for blog?

For nylig mødte jeg en, der aspirerer at gøre enorme forskel i hans respektive forretningsområde med en mobil app, men han føler sig ikke godt tilpas omkring bloggen til sin app, da han på app basis ikke handler om undersøgelsen eller det skrevne materiale.

Hvor grusom det så end lyder, men dette er det faktum, og mange virksomhedsejere undgår helt indholdsmarketing, hvilket er en af ​​de uundgåelige dele af den succesfulde app marketing plan.

Lyt, læsere .... For at få din app bemærket, skal du ikke undgå noget område på markedet, fordi nogle fra din målgruppe er også læsere, og de vil gerne læse mere om din app.

Desuden vil den afbalancerede og det perfekte indholds marketingstrategi i form af blog, artikel, pressemeddelelse og ethvert andet skriftligt men relevant materiale hjælpe din app til at blive rangeret, når den kombineres med SEO strategier.

Disse er app marketing myter, der skaber oppustede boble af fejl for din app, og hvis ikke de sprænger i tide, kan de bringe din app i sænk ... så mit råd er, at vælge en rigtig mobil app udvikling spartner som Fifium til din mobil app koncept og hjælpe din app til at lykkes med de mest flyvende farver i app markedet med de rette app marketing strategier.

Håber denne blog vil hjælpe dig med at slippe af med app marketing myter og i sidste ende vil hjælpe dig med at udvikle en succesfuld app ...

Du kan kontakte Fifium på:

Email - contact@fifium.com

Kontakt nr. +45 50 89 89 89

Skype id - christoffermartini